tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 0
累積人氣: 14861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


2010-02-02 分類: 未分類

呢個星期考緊mock

um...drop左physics呀我..

而家其實係讀緊4科

中化,UE,BIO,CHEM

不過一D都唔輕鬆

 

呀!最近有一個振奮既消息!!

TWINS開演唱會呀!

4月開呀!!

好野!

不過我4月尾先考完AL

驚撞左,睇唔到

唉!EASON我都無緣睇

呀..

考完試...諗下諗下真係好多好HAPPY既野等住我去做

8月可以睇女排大獎賽

幾時煲劇都得

踩單車

游水

打排球

學法文

學一樣樂器(諗緊結他定口琴好)

跳舞

 

我考完試就唔洗再返學

可以染髮喇!

 

 

 



2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: 未分類

 

Baby it's you (Baby it's you)
just me and you
我對著天空大聲說愛你
要綁成一顆愛你的氣球
充滿我的心
隨風吹千里找你 OH

Baby it's you (Baby it's you)
just me and you (just me and you)
我要全世界知道我愛你
我的愛已經失控
無可救藥的蔓延
在這最想念的季節


這首歌叫做<氣球>

歌詞寫得好好,愛情就像空氣

充滿整個世界,你的身邊

愛情只容許兩個人

好好相愛,愛是要表達出來的

我以歌寄情。

 

 

 

 



2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-01-16 分類: 未分類

突然好有一股衝動想講一講我心目中欣賞既歌星

我記得我豆丁既時候係好鍾意郭富城咖

因為我好鍾意跟住佢跳舞

 

大個D既時候..大概係六年級既時候,開始自己主動聽流行曲

TWINS股旋風殺到!

極鍾意佢地!

當時同女仔傾計,成日都講TWINS

好鍾意睇佢地既MV

好青春,好靚,好開心

同女仔傾計既時候,唔會問佢地鍾唔鍾意TWINS

而係問..你鍾意阿SA定阿嬌呀?

一齊唱TWINS既歌仔

生日禮物同聖誕禮物,記得媽咪同家姐買左TWINS既CD俾我

我們的紀念冊同一張大碟

之後因為淫照事件,SA同GILL無一齊

身為限粉絲的我,覺得好可惜

仲未有$睇佢地演唱會咖我><

未睇過

兩個唔再一齊..就無左果隻感覺

 

之後開始欣賞其他歌手

幾鍾意HOTCHA

跳舞好好睇,HOT GIRL

REGEN好可愛

不過只限於跳舞的欣賞

 

方大同都幾鍾意

因為<愛愛愛>而留意佢

好有FEEL

同埋我一直鍾意帶眼鏡既男仔

作曲..好欣賞

 

呢一年可能因為EDDIE CHOW

慢慢都開始聽王菀之既歌

覺得佢好叻女

雖然佢真係好似火星人

但佢真係好有才華

 

RUBBERBAND同MR.都好唔錯

MR.個主音,,好有型,好靚仔,又係帶眼鏡

把聲好磁性..講野把聲好吸引

 

 

可能我而家思想大左小小

欣賞同留意既角度唔同左

 

 

希望TWINS可以一齊再開演唱會。

 

 

 



2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


2010-01-07 分類: 未分類

見唔見到有彩虹仔:)

我真係未見過自己訓教個樣...哈..其實有邊個會見過自己訓教個樣/.\

奇妙既大自然

我與狗狗

 

 

 

就黎mock喇...祝我好運喇朋友

 

 

=]

 

 



2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


2010-01-03 分類: 未分類

 ...