尋日放榜
返學當值
無論個分考成點喇...
重讀其實都已經好難捱
而家考完,派成績
咪當係一個好好既ending囉'
一定有安排咖,唔洗擔心
我呢兩日病啊..
今日係屋企仲........暈低左
其實係因為血糖低
明知自己食左藥,身體已經好弱
又唔食野
掛住訓教
家姐仲以為我開玩笑=3=
咁今日家姐又出去
我又唔想煮野食
食左藥又支力...一定係迷藥
家姐同金魚哥哥一返黎,我起身開門就暈低左
家姐俾我嚇到傻=﹏=
如果我繼續訓係地下無反應,就要call白車咖喇,,
幸好....有反應
不過我自己都驚
一額汗
|