2005 年 12 月 23 日 星期五  |
|

去街..... |
今日返左2個鐘ge中樂團之後,
同朱&明去左鑽石山行lo~~
本來諗住睇戲ge~~
點知過左個time wo~~
咁咪行lo~
行行下就見到個王華湘ge student~~
仲係我地側邊講:王華湘????乜今日要返學咩??
因為朱&明佢地仲著緊校服ge~~~
果個人講得勁搞野wo~搞到我地笑左勁耐lo~~
仲影左d貼紙相tim~~~
之後6點度就返home lu~~
|
|

刊登時間︰2005-12-25 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 12 月 21 日 星期三  |
|

聖誕聯歡...... |
今日係天才表演&聖誕聯歡ar~~
天才表演就全校都去holl度睇la~~~
個holl勁凍wo,都唔知咩holl黎ar~~
成個holl都陰風陣陣咁,又大風wo~~
勁凍lo~~~
之後上返去開party~~
食下,玩下咁lo~~~
開頭估領袖~勁悶lo~~
個個都估中ge~~
之後玩大電視~~玩玩下就要拾野走lu~~~~
個joe許冇lala要人係locker拎返d野返home wo~~~~
仲話陳sir有我地d key,話會cherk wo,仲話如果比佢發現到ge話要唔比用locker一個月wo~~~
真係x交差佢個yz lo~~~
|
|

刊登時間︰2005-12-23 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|