今日5點左右就出左姑姐home度打邊爐la~~
點知要成8點先有得打la~~
打左1個鐘度我就走先la~~
ting就係mtr度接我la~~
之後搭mtr去mk la~同侯&佢班豬朋9友一齊玩la~~
我地7個人要係mtr等佢果3個人wo~~
咁都算la~~~咁行行行la~~~
行到咁上下~都唔知邊條但散話要跨欄~~搞到我pk wo~~
鬼死咁痛wo~~個波羅蓋"磨x"wo~~勁q痛wo~~
倒完數la~~本來唸住唱K ge~~點知侯又話唔去,仲話48個小時冇訓要返去訓~~
d人又唔識咪廢事去lo~~~返到tko ge mtr~~話去富康搵ar makayi佢地lo~去度果陣佢地都差唔多走lu~~~
then就陪左ting去尚德搵佢ar哥(契果隻)la~~~
去度全部都係2b班d boy~~佢地係度吹下水,砍下酒又食下煙咁lo~~~
又話兩淡一支睇下得唔得~~吹喇叭果隻又係大支wo~~
有d都貓貓地~有個係度唱歌,一首比一首舊~~又有一個係度扮貓咁~~勁好笑wo~~~
睇睇下果陣比ar ma個奪命追雲call吹我返去lo~~~
then我坐左陣就叫ting送左我去華x就走左lu~~
返度home都2點8 lu~~~3點幾就訓lu~~~~~ |