2006 年 1 月 16 日 星期一  |
|

勁sad &嬲~~ |
今日勁唔開心lo~~
條pk勁9賤lo~
唉.......
都廢事講la~~
愈講愈傷心....................
|
|

刊登時間︰2006-01-17 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2006 年 1 月 15 日 星期日  |
|

去左街.... |
今日同ar邊個去左library還書~
then就去左新都城~~
then再吹下水就就返home lu~~ |
|

刊登時間︰2006-01-17 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|