2005 年 8 月 3 日 星期三  |
|

..............  |
唉......琴晚比人屈ar~~
勁唔happy lo~~
我e世人至僧就係比人屈ar la~~
仲要屈我......
都係唔好提la~~~
|
|

刊登時間︰2005-08-03 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 8 月 2 日 星期二  |
|

today......... |
today冇去到中樂團ar~~~
because要補習ar~~~
唉......補習果到仲有成two weeks ar~~~
點過ar~~~真係慘la~~~
|
|

刊登時間︰2005-08-02 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|