琴晚到依家都冇訓過..好辛苦..
我係好想訓..但我一合眼..就會好痛苦..
都唔知自己係唔係傻左..人人都話女大把..
你地都唔明我..人生最愛ga人離開自己ga..感覺..
依家日日都唔想見到人..一見到人就覺得好灰..
之前去邊都有女朋友..依家要自己走我之後ga~路..
每一個人都話甘咪好lo..可以自由自在..
係呢一刻我對其仔女仔..都冇feel..la..
每一次去到同佢一齊去過ga~地方..
眼淚自然就會流出黎..我自己都唔想..
d人見到我..話我變左好多...以前出黎玩ga一個人..
依家可以變到甘..你地愛一個人..你地會為佢改..
只要佢開心..甘你自己都會好開心..雖然會好辛苦//
但都係值得..愛一個人唔係話邊個愛邊個多d..
雖然同佢一齊冇咩地方去..邊2個人攬住傾下計..
甘就過左一日..傾計ga~日子..真係好開心..我一定唔會忘記//
我依家每晚都要食藥去訓..唔係我真係訓唔到..
4年我同佢一齊訓..依家自己一個我冇可能訓到..
因為佢係我人生中..以係我老婆..我得一個老婆..就係佢..
呢個係事實..佢令我覺得有人錫我..關心我..
佢令我覺得人生係要過得開心..你教左我好多野..
所以我唔會忘記佢...係我人生中佢係最重要..
就算係唔愛我..,我都會支持佢..都想佢開開心心..
我愛你..我的最愛// |