��
您已經停留了
同傻婆的日子記載﹏"
I
LoVe
YoU!!~
~ 你是最好的~傻﹏婆

傻佬好愛傻婆
tung5520
暱稱: "﹏亞通"]]
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
老婆我會一直左等你
同老婆一齊訓
對老婆的愛
錯得不可原諒
補到傻
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


見到我最愛老婆 尷尬 分類: 未分類

岩岩我同老婆講我訓唔到..食唔到..

老婆佢叫我出去食野..我知道佢仲中意我..

我知道甘係唔代表什麼..但我都係好開心..

可以見到老婆仔..同老婆傾電話..

我知道我好煩..成日都令你唔開心..我一定唔會ga~la.

只要老婆同我一齊..我咩都可以做..

叫我死我都願意..因為我真係好愛佢...

老婆仔..你話得對你唔好..我依家同你講..

我會為你去改..我一定得..

我戒煙..戒酒..戒賭..戒對你唔好果d~野..

我一定要你做我好太太..令你每日都開開心心..

我一家會同你結婚..你要等我..我一定可以係3年周你結婚..

我要用我搵ga錢同你結..你放心..老婆你要等我..

老婆仔..你係我人生中最愛..

只要有你..我咩都可以戒..只要老婆同我講..

老婆你要等我..我一定可以做個好老公..

令你每日都開開心心..老婆我愛你..仲記得嗎..5845201314..你教我的..

我最愛我homeny..mui..i love you



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


愛你 傷心 分類: 未分類

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我真係唔想冇左佢..

佢係我人生最愛.

冇左佢等於我人生冇生存意思..

你地冇人明白我..我好傷心..

佢係點我好清楚..點解我要甘對佢..

佢係一個好女仔..好老婆..我點解次次都要係甘呢.

.我好後悔..如果佢返黎我身邊我點都得

..因為我只得佢一個..佢係最重要..人生就係甘..

我冇咩可以令我快樂..佢係會令我每日開心ga~人..

我唔想冇左佢..我知錯la..原諒我好嗎...老婆我愛你..



2009 年 8 月 31 日  星期一   陰天


忘記唔到 鬱悶 分類: 未分類

琴晚到依家都冇訓過..好辛苦..

我係好想訓..但我一合眼..就會好痛苦..

都唔知自己係唔係傻左..人人都話女大把..

你地都唔明我..人生最愛ga人離開自己ga..感覺..

依家日日都唔想見到人..一見到人就覺得好灰..

之前去邊都有女朋友..依家要自己走我之後ga~路..

每一個人都話甘咪好lo..可以自由自在..

係呢一刻我對其仔女仔..都冇feel..la..

每一次去到同佢一齊去過ga~地方..

眼淚自然就會流出黎..我自己都唔想..

d人見到我..話我變左好多...以前出黎玩ga一個人..

依家可以變到甘..你地愛一個人..你地會為佢改..

只要佢開心..甘你自己都會好開心..雖然會好辛苦//

但都係值得..愛一個人唔係話邊個愛邊個多d..

雖然同佢一齊冇咩地方去..邊2個人攬住傾下計..

甘就過左一日..傾計ga~日子..真係好開心..我一定唔會忘記//

我依家每晚都要食藥去訓..唔係我真係訓唔到..

4年我同佢一齊訓..依家自己一個我冇可能訓到..

因為佢係我人生中..以係我老婆..我得一個老婆..就係佢..

呢個係事實..佢令我覺得有人錫我..關心我..

佢令我覺得人生係要過得開心..你教左我好多野..

所以我唔會忘記佢...係我人生中佢係最重要..

就算係唔愛我..,我都會支持佢..都想佢開開心心..

我愛你..我的最愛//



2009 年 8 月 30 日  星期日   驟雨


為了你 呆滯 分類: 未分類

今日心惰都係好唔開心..今日係第7日la./.

我都未放低過...可能我真係忘記唔到la..

原來愛一個人係甘..好辛苦..比咩都痛..

今日就講下..我對我前女朋友ga..慼覺la..

人人話佢唔令..但我覺得佢係我心目中最令ga~一個..

人人話我好傻..但我知道我係同佢一齊..只要開心..甘就可能..

佢對我點我好清楚..佢係一個做好好ga~老婆..

我好後悔我冇珍惜佢..甘樣只好怪我...

佢為左我可以同佢屋企人..嘈,,

為我改好多好多野..我都唔珍惜佢..

念返起都好想喊..一句到尾..你真係好好...

佢話唔想見到我..我就返大陸..一世唔返黎..

你地可能覺得我好傻..女大把la..唔洗下化..

到你地真係中意一個人你地會明白我..

只要為佢做小小野..令佢開心..甘自己都係好過d~..

好多人叫我搵個女仔..但我唔會..我一日忘記唔到佢..我都唔會..

我唔係想逼佢返黎我身邊..我只係唔想再傷心..

希望明天會更好..

 

 

 

 



2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


同老婆分手5日 傷心 分類: 未分類

..分手..

係呢一刻我只可以話後悔..有時我唔去珍惜..

到依家冇左佢..我先知我唔可以冇左佢..

佢係我第一個認真ga女朋友..佢真係對我好好..

係呢你刻..我只識喊..但我知道係冇用..

因為我真係想同佢一齊結婚..我知道我好傻..

我養唔起佢..我成日令佢喊..令佢傷心..

往往人就係甘..人地對你好..自己就要對人唔好..

係分手5日..我真係訓唔到..食唔到..

因為我一合眼就想起佢..我同左佢4年多..

一齊走過好多日子..有開心..唔開心..一齊笑..一齊喊/

但往往同佢ga日子都好開心..只要佢係我身邊我就足夠..

因為我真係好愛佢..呢樣野係唔會變..佢層經問我有幾愛佢..

我話過..天有幾高我就有幾愛..地有深我對你就有幾心..我係真心.

但依家冇咩想la..因為愛一個人都想佢開開心心..

希望我ga離開你會過得開心la..點都好la..你都係我一生中最愛..

係呢4年好多謝你同我過..我真係好開心..多謝你..我的最愛..mui