無咩點溫書 只係係中文 化學 生物 睇左兩睇 咁就算 2個鐘都無
始終還是敵不過自己 我開始憎恨自己 我想改變自己 原地踏步是誰的錯 「花開過以後全當草 怕太早珍惜到老 光陰卻不夠去 再跳慢舞」古巨基 - Gone Too Soon 對唔住講句 有d野我唔想你知 ² (2次方符號) = Alt+178
我想認輸 但我不服輸
今時今日 我仍然會犯以往經常犯既錯 亂諗野係我既專長 一件平平無奇事 可以比我諗到同我有切身關係 可以諗到好多好壞處 係好 比我諗到壞我叫面對現實 係壞 比我諗到好我叫自欺欺人 明明係咩都唔知 但已經作出了最壞打算 對自己可能好唔公平 但係我既想法有時我都控制唔到 等待 自己自動作出轉變
由今日開始.....