入畫室.....=_=
又入畫室啦-0-
朝頭早8點幾就要起身
唉=0=
入到去粉嶺.....
去左家姐同學家,,,,
好無聊><
都唔知去黎做乜?!
跟住就番左畫室
同d fd傾下計
到左差唔多6點幾時,,走了
我地去左樂富,,
行下街
,,,,食完野就番左屋企了
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 76 | »