入畫室.....
有成3個星期冇入畫室lo,,,,
今日終於都入番啦....
唉...畫室真係好悶呀....
今日都冇乜野打....
聽日去睇戲,,,><
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 76 | »