今日又要補課....
少少無聊啦.....
唉...次次都係咁嫁啦..-0-
今日補完課之後番到家....
家姐要禾陪佢去打badminton=0=
不是ma,,,好熱啊.!!!
仲要叫賣xxx去
下!!!更加唔想去tim
最後我地冇去打....
不過去左同禾表哥打波....
xxx都有去呀!^!
勁無聊呀...
去到之後
打波!家姐食波餅!?!?
眼鏡灣左!!!
睇唔到野....
打唔到波...
我就打左一陣....
不過xxx都冇打過....
有冇搞錯呀....唔打就唔好出黎啦....
叫佢打又唔打....旦係就係咁嗌無聊
整係得禾表哥打!!!
都唔知佢怕咩羞!!
我知佢識打既...
旦係打得好行喎!!.
其實你係驚左禾表哥姐
我的直覺!!!
又唔認....我話係就係啦....
最後都走左lo....
我dinner食壽司
ok好味啦....
好飽呀.....
番到家都10點幾lo....
睇新聞,,,,
=0=不是ma...
有人食壽司中毒!!
入醫院??
嗚...好驚tim....
唔會有事的,,,,,
點會呢......
冇事冇事.....
洗白白....
|