Dinner ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天
 
 

放假可以的話,想打多D日記,

今曰放假放到尾升,成日貢獻左比個廚房,洗洗切切,

雖然好累,不過感覺有D野做,都唔錯。

今日整左4個"食送"一個湯呢,而且除左雞之外,其他既都係第一次整.........

 (焗前)(焗後)

其實講真好有成功感,尤其當見到食既人食得開心。

大概呢個係廚師既心情吧(雖然禧禧食唔慣喇)

 

食完飯行左陣市中心,原來士多啤梨芝士乳酪雪糕好好味!

 

*睇到個訊息,我覺得每次SWEET SWEET既SMS,

收到既時候都係覺得好笑多一D囉。

 

*其實開始有點怕,我也好想去的,

只不過我很介意別人既睇法,一直覺得如果只有我們就好。

  



發表時間:2009-05-02 03:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言