|
Knowing ---茶餘飯後大小事 2009 年 4 月 30 日 星期四 

今日下晝去左睇knowing,
其實劇情好緊湊,尤其係講果兩場災難,
好難過,明明知道有人會犧牲,卻無能為力、無人相信既感覺。
不過如果無外星人、無最尾兩個小朋友係度跑,
我相信整套戲會有意義d、發人深省受完滿d。
然後去左九龍城同昌昌、沈寶食飯,Dave都有join埋我地,如果Dolly係度就齊人(哈哈,我其實唔識人地,懶熟咁)
食左日本野再食糖水,
基本上都係交換下大家既近況同講下金融海嘯,
很想念我地成日可以坐係良景食宵夜傾心事既日子(雖然又好肥)
不過人大左,總有些事要面對、總有些事要交代,
以前既日子好難再有lu!!!不過等昌昌畢業,我地再食飯好嗎﹖
頭先係旺角,
當佢上左118,我自己一個行去搭車既時候係度諗,
原來朋友、自己都係莽撞既一群,
我地係自己可以選擇的範圍,跌過再起身然後再跌過,究竟受過幾多次傷﹖又發唔發現自己受左傷呢﹖
又知唔知今次因為咁樣跌親,下次就唔好呢﹖
忽然好想停一停,諗一諗,
我會唔會重複犯錯.........
不知你 難過寂寞 聽到你說 毫不快樂
令我想我這一生往後娛樂 亦難快樂
如若我還尊重愛情 無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興
也許跟我食喝進睡 會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程 無異於吻過路人 所以細說無聲
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|