願懂得珍惜 ---我手寫我心                                                   2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天
 
 

尋晚朱先生請朋友食飯,於是小村姑都有去"痴"餐啊

覺得最好味既竟然係淨米粉同怪怪既龍利葉蘋果湯。口味愈來愈怪。

然後大家無啦啦係酒樓食左好多甜品,

就同酒樓怪叔叔say byebye去睇戲喇!

 

好耐未去過有百幾個位再加上硬板凳既戲院,

好凍啦又坐到個個條腰好痛好痛,

不過套戲幾好睇喇!

之後例行咁買糖水返屋企,哈哈~雖然佢嫌煩喇,只不過咁樣做我會覺得自己有貢獻d。

 

其實唔經過尋晚,我真係唔知原來佢咁累,

雖然我一直話佢好嘈好嘈,擾人清夢。不過唔洗擔心,

6年係長d,不過我對佢有信心,佢一定可以喇。而且我眼光都唔錯呀(讚下自己先^^)

送埋佢返工,係大城市迷下路就返屯門lu。

 

近排覺得身邊既人好似都唔太如意,

總覺得而家自己既安穩快樂都應該更值得去珍惜。

你又覺得是嗎﹖

有時我地都覺得愈來愈著緊就愈來愈擔心,

但逆地而處呢﹖

或者是減壓吧,我是這樣想的。

 

明天要上班,好唔開心。

 

就算全世界都要把你否定
也不能讓我放棄你

就算我們的過去都沒有了證明
我依然守護你

  



發表時間:2009-05-03 04:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言