寂寞本是無罪 ---我手寫我心                                                   2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天
 
 

剛剛搵到一本以前買落既小說,故事我不太喜歡,

不過佢既序好深刻.....

我地的確以為目前的未必是最好,明明肯定是愛,卻認為愛應該可以更轟烈一點。

 

近排好悶好寂寞,

覺得身邊既人都好似有好多好重大既理想、好重大既野要做,

就只有自己,

一切都係"未知"的,未知的工作、未知的朋友、未知的情感。

有時好埋怨,

為什麼只有我咁得閒﹖為什麼要成日留係屋企﹖

忽然好想自己近排生活忙一點。

 

究竟一個人不知足,是因為擁有的太多嗎﹖

 

近排都有d 小唔開心,講唔出點解........

  



發表時間:2009-05-24 01:46 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言