天水圍的夜與霧 ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天
 
 

因為同事送左兩張"天水圍的夜與霧"戲飛比我,於是走左去睇。(近排好似睇左好多戲....)

好寫實既一部戲,可能自己住係屯門又係元朗做野,

見到呢d 情況真係有好多好多。

或許,住係天水圍的新移民家庭中,前路就似被大霧籠罩著,睇唔到未來。

唯一咬牙切齒既係裡面個社工,不斷重複果句"要維持家庭完整性下既傾談",

好晒氣,明知男主角買刀,

明知已經試過short short地用刀恐嚇老婆,

如果真的做得岩,至少慘劇唔會發生。

 

近排都搵緊一d 野學,去學溜冰又想學跳舞,

不過一切都要等6月既定案,

我其實唔係真係好驚,只不過害怕等待,亦擔心之後善後既野。

 

愛上左睇韓版"花樣男子",飾演道明寺角色果個好得意

(韓版唔係叫道明寺,不過我唔記得叫咩名)

我認覺得一個有吸引力既男人,唔一定要靚仔,

不過一定要夠tough,但對住自己心愛既女人要霸道又溫柔,最好加少少可愛啦。

其實劇情來來去去都係咁,

只不過配音同d 主角表情好好笑。

  



發表時間:2009-05-26 12:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言