OUTLANDER ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天
 
 

近排真係睇左好多戲,今次陪三位男士睇"越空魔龍"

其實睇完我都未知套戲叫咩名,哈哈。

好平鋪直敘既戲,兩個鐘,不太悶又不太精彩。

 

然後又係買糖水然後返屋企,

今次同Uncle有 d野講喇!其實好怕無野講,唔知點好。

今日陪Autie、Uncle食完粥同䛵就返屋企,

去左市中買左新電話,

唔買唔得,不過有d難用,哈哈,我係電話操作白癡黎的。

 

公司又有新政策,有時真係覺得如果唔係出面"風大雨大"

如果唔係有更大既將來想實行,

真的好想放棄,

每日都有無窮無盡既壓力,覺得自己被壓得快要透唔出氣。

想起明天又要返工,好想喊.......

  



發表時間:2009-05-28 11:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言