|
長洲 ---世界那樣大 2009 年 5 月 17 日 星期日 
連放星期5下晝、星期6日,
星期5夜晚同左久違既BEA training同學食壽司,
壽司就唔係咁好食喇,不過珍惜同你地一齊既時間。
有時覺得好奇怪,我地都會對自己第一份工作,認識既人同事特別珍惜。
記得果時大家都係岩岩畢業,
大家一齊日日坐車返apm,然後聽胡sir講野聽到訓晒覺。
不經不覺3年,好感激大家總會熱心約出黎........
然後搭車去上環再去柴灣,因為星期6日去長洲,
全程竟然係我不停係咁叫食野,
食左好好食既上海野,我覺得絕對係好食過海鮮。


去左學踩單車,
一個鐘頭唔洗就學識喇,yeah!而且最重要係我無跌過!!!(懶叻咁!!!!旁邊幾歲既妹妹踩得仲叻)
借單車比我果個阿叔都讚我呀!!!
然後去左掃街,
大大粒既魚蛋、紅豆餅、一大串既薯片,夜晚仲要食海鮮,再之後仲要食碗仔翅、腸粉做宵夜。



第2朝去左曬太陽、玩水再踩單車,
踩左一大段路,其實仲想踩耐d,不過真係好曬......
踩果段路,沿路既風景都好靚ga!

走之前食左好好味既魚蛋粉同甜品,
我覺得Dave既朱古力蛋糕好食d。
今次去長洲好開心,其實之前已經去過好多好多次,
不過今次係最開心,好想下次再去過,
或者係去其他既地方。
多謝你呀,其實如果我學識踩單車,我最想都係你教識我。
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|