|
100%心思 ---我手寫我心 2009 年 5 月 24 日 星期日 
換左新日記版面,
其實只會係臨時的,(點解呢?)就是有呢種感覺,覺得呢個版面用唔耐。
這次我既日記落雨了,
唔知點解一整好個日記,見到呢幅圖,總覺得應該要落雨,
大家喜歡呢個新版面嘛﹖
剛剛好唔開心,於是哭了。
人總有呢d 低潮期吧,覺得一切不如意,又無能為力.......
呢個時候的而且確,我想你在身邊的。
有時候人總覺得自己付出好多,同樣希望對方為自己付出100%的心思,
至少難過,我想你"tum"我,話我知至少在你心目中我係多麼的重要與難能可貴。
好怕聽到你講街上面既女仔點好、見到你對其他女仔目不轉睛、對前度女朋友唔挑剔、又或者係對我身邊既朋友既讚美
我會嬲、我會怕,除左我有女仔優良既呷醋因子外,
我還會覺得如果其他人都吸引到你,我就不那麼獨一無二,
你都唔一定要要我!
知道你陪我其實已經好累,
不過此刻還是有點失望,近排已經盼望到變長頸鹿又去過沙田望夫好多次,
只是覺我既然放假,可以多陪我,
女人都係貪心的,如果繼續聽,我會感激原來自己比我想像中更幸福!
始終無辦法,你返工累嘛!
唯有等聽晚吧.......
|
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|