吃掉我的壞脾氣 ---他和她的事                                                   2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天
 
 

從昨天起發了7個大脾氣,

時常覺得呀,自己脾氣臭左咁多年,

點解近排好似先覺得特別抱歉﹖

是因為佢嗎﹖

總覺得自從認識左佢、每次發完佢脾氣,

都好想心平氣和話佢知我點解要咁嬲,以前發脾4就發脾4,我唔會講原因的........

難為左佢,有個動不動就勞氣既女朋友,

我會覺得抱歉的.......

嘻嘻......不過可唔可以就下我,有時改唔到嘛,哈哈!

 

 

實在沒意思 對矃用詞    我偶爾也急激動說辨詞
才行為大意 人從無敵意        盼你放過我的疏忽
求求能原諒我一刻講出偏激句子

  



發表時間:2009-06-19 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言