從感覺出發 ---我手寫我心                                                   2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天
 
 

尋晚同JOANNE+十姐食DINNER,傾到11點,

其實好嚮往做"失蹤人口",始終每個人都希望被人期待著、等待著。

到左某個年紀,

傾既都係人生大事,十姐結婚lu,講婚紗相、講兩個人一齊住既相處、講買樓......

下次或者仲可以睇婚紗相。

 

傾傾下講起,唔知點解男人拍左拖,甚至結左婚,依然都會同自己既朋友KEEP CONTACT

相反,好多女人都唔會,朋友愈變愈少,

可能男人愛玩,女人愛家。

Anyway,還是想大家得閒約多d出黎食飯的。

 

尋晚發左一場大大既脾氣,

總覺得那個moment就係要爆既感覺,

近排總係去符合別人既希望,然後承受別人對我既忽略,

都唔係想故意發你脾氣,

只是我對你既希望最大,或者只有你,我才敢於跟你說我的不快樂........

可能你講得岩我係一隻受傷既小鹿,更大可能係我真的非常累了。

 

今天有點小雨過天晴,只要雨變細了,都好呀!!!

  



發表時間:2009-06-10 01:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言