冰河世紀3+惡夢 ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天
 
 

一段時間無打過日記,

近排細孖係英國返左黎,於是同佢食過糖水亦join埋大家食過飯。

而且好耐無見既bc突然打比我,於是尋日又同左佢去行街,

好開心有咁既活動∼

畢竟有d朋友唔需要成日見,但見到面就會好開心。

不過的而且確近排本小姐比較深閨喇。

     

星期六睇左想睇好耐既“ice age3”

好好笑,而且蜜桃好靚女!

橫風橫雨睇好正!

 

自從上星期唔舒服果晚狂發惡夢之後,

呢個星期不斷發惡夢,搞到晚晚無覺好訓,脾氣似足更年期既女人。

知道令身邊既人好難捱,

首當其衝既男朋友仔喇,對唔住,因為你包容,我知我好幸福!!

好想放假,8月15快d黎啦!!!

  



發表時間:2009-07-21 12:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言