變形金剛----狂派再起 ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天
 
 

唔知又由幾時開始,日記打得愈來愈少了。

近排生活真的好平穩,

應該解決的永遠打死結,無問題的依然無問題.......

 

有時候討厭自己對好多事情都變得冷淡了,

我還是想對身邊的事好奇、熱情、吵吵鬧鬧的,

可是,不由自主地近排熱情都是裝出來的,

既不興奮,好冷淡........好苦惱啊!!!

 

星期四看了"變形金剛----狂派再起"

本來很不想看這套的,覺得係男生既玩意,

看了又不錯,

至少對於呢d 車變機械人,機械人又變返車,同埋可愛既TWINS,

都覺得幾新奇呀^^

 

其實好怕一段感情耐左,就唔會再好似以前咁熱烈,

我希望會有例外,

而最希望呢個例外係係我地身上發生........

  



發表時間:2009-07-11 04:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言