BOOKFAIR ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天
 
 

年年都同昌昌、寶寶一齊去bookfair,

今年卻自己一個人去。

最懷念係昌昌總係體貼地幫我拎住一部分書(超抵得諗呀,朋友)

今年自己一個簡直累到想死。

而且無咩方法感既我,係同一個area不斷兜圈•

 

最後買左5本書,本來想買更多的,

但礙於媽mi既同事想買o靚模寫真,

而第一日去既時候女友係旁邊買唔到,於是.......

當聽到我第2日去就超興奮托我買Kama+Angelababy

放左兩大"女神"係我背囊度,

真係再拎唔到咁多自己既書,唉。

期間見到另一o靚模Rainbow,

平時電視雜誌見到佢好肥,原來真人好瘦,

真人真係比上鏡靚d喎,搞到人地都想減肥呢。

 

去完書展同左DAVE去食泰國野,

去之前發生左D小插曲,近排同佢都係經常意見分歧

但最終都係為大家好吧。

果間泰國野既冬蔭公係好辣,辣到肚痾.....

 

喜歡一起食早餐,然後睇住你返工既日子

果日會變得開心D!!!!

  



發表時間:2009-07-25 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言