婚紗 ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天
 
 

 

陪左十姐去睇婚紗,

有時覺得好奇怪,我兩次陪人搞結婚既野,都係BEA既同事,

我總係覺得BEA既同事比DSB既好,起碼感情好多了。

 

由元朗之後再去尖沙咀,

而家先深切體會到,結婚除左好幸福、仲係好煩同好累。

而家個腦仲不斷重複拖尾要加幾錢,

要join埋化妝先包飾物定唔洗、要1v+1p夠唔夠.......

 

不過老實睇過一切既野,先會明白點解女人對婚禮咁重視

呢個係一個充滿承諾既典禮。

至少對女人黎講係咁認為.........希望一生只係得一次......

anyway,祝福你呀,十姐^^

  



發表時間:2009-08-02 02:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言