Orphan ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 9 月 13 日  星期日   雨天
 
 

好耐好耐無睇戲,今日走左去睇"Orphan"

唔知點解近呢年人好似大膽左少少,哈哈。

 

"Orphan"係一套一入去睇已經有好唔舒服好透唔過氣既電影。

感覺你一路睇一路同主角一樣比個小朋友壓迫。

我覺得好好睇同好成功,至少你話佢神經病好過話我知咩同父異母既兄弟。

起碼成套戲至少唔悶場又合情合理好多。

飾演ESTHER既女仔真係好叻女,

其實我反而覺得佢發姣果個樣無咁得人驚。

 

剛剛無度諗,自己近排情緒近乎失控,

究竟幾耐先回復正常呢﹖

不過話時話,其實雖然覺得傻瓜好好,

但還是有個壞習慣,好怕聽到sms響。

 

我會想去乖、想去控制好情緒、想自己開心d,

因為我好想一齊既時候好好對你。

  



發表時間:2009-09-14 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言