日常事 ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天
 
 

發現近來不單日記無野可寫、甚至生活上好似都無晒興趣。

Dave話我以前成支機關槍咁,

無野講都要搵野黎講下。

但而家已經無咁既情況。

 

其實一早已經發覺,以前很多時候對住朋友既話題係真心想發表意見。

而家係覺得自己應該要講下野。

 

呢幾日.......

同uncle慶祝生日,有時我真係會覺得自己已經係佢地屋企既一份子。

而且Dave既朋友好少差呀豪全部齊齊整整打個邊爐,雖然太多人反而講唔到野。

再而且係.....今晚去食龍蝦......

 

原來對生活無晒興趣個感覺係好難受的。

活著就是去尋找生命的意義"

我會嘗試明白的。

  



發表時間:2009-09-06 03:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言