怎麼捨得你 ---我手寫我心                                                   2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天
 
 

知道報導的是你了。

朋友,真的好掛住你!

真的好後悔果日見到你仲咩唔直接捉你食個lunch,

以後再無你無聊打黎、sd msn黎問我

“喂,好悶呀,有咩做﹖不如一齊落去食個飯呀!”

我都會唔習慣呀!!!

 

識左你十年了,仲話成班同學遲d 去食飯。

點捨得你呀!!!!

你對朋友係咁好........

成日話幾何見你呀,唔係計呢d呀嘛!

 

不過我知道........

你既朋友係facebook講得岩﹕

你既離開只係為我地先去探路,

要我地更加明白身邊既人要好好珍惜。

我會永遠記得你,我最好最好既小學同學。miss you!!!!

  



發表時間:2009-08-11 08:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言