再不怕 ---我手寫我心                                                   2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天
 
 

不是發脾氣,只係真的覺得好過份,

一直覺得朋友是互相體諒同關心的。

我唔係鍾無艷,所以真的唔好有事就識求我,無事就當我無到。

至少我認為稱得上standard既線,係掂都掂唔到囉!!!!

 

近期去了看中醫,

身體好似好返d,最重要係心境平和左好多,

最近就只有呢件事令我好嬲好嬲了。進步好多呢!

其實放鬆心情,唔好咁憫,個人開心左好多。嘻~

 

想起以前因為怕寂寞而好多時去勉強自己,真的好傻。

現在對於以前,唔係唔關心,

而是我覺得我唔踩返入去,世界依然咁轉......

都係維持而家既平靜好了。

 

很喜歡小man日記說:

很多年以後

我們再跟一些前度送句祝福

都會成了一個程序

而再無法回到像回憶中曾經有過的熱情”

 

這成了一個程序

而再不是一個心思了”

 

我希望這個程序,只限於前度,並不用於朋友。

  



發表時間:2009-09-30 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言