一切安好 ---陪著我走                                                   2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天
 
 

如無意外,星期一爸爸就會做手術了。

如果有事,所有事都會變得好不一樣。

 

有時覺得好唔甘心,

好多好多時候剛剛有一個目標,

然後總會有一大盤水淋落黎。

我好怕,當好灰心好灰心,我就會返去3年內無目標既生活,

覺得咩事都可以得過且過...

 

好孤單,覺得身邊既人都唔可以完全信靠,

某些人、某些地點,其實真的嚇驚左我。

尤幸星期四跟峰哥同傻瓜食飯,

心情好左好多,有人關心係唔同d。(如果可以去深井打邊爐會更好)

 

 

其實我尋日想講既係13•01•02...

知道點解嘛﹖

  



發表時間:2009-11-07 03:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言