幸福不用尋 ---我手寫我心                                                   2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天
 
 

今天換了新既日記版圖

很喜歡很喜歡現在的日記......

"幸福不用尋"

我係非常希望身邊既人都唔洗追尋幸福,

因為幸福就係身邊,,,,,,

 

其實有時日記都唔知道可以寫D咩東東,

每日都係返工、放工再返屋企,

又唔太想寫一些流水帳式既日記,

於是日記打少左,好可惜啊。

 

近排都在想......可以的話想儲多d錢,

於是咩都唔敢買(反正以前又買得太多)

不過還是想去旅行的,

十一月尾去菲律賓,去之前應該先要減肥,

話晒陽光與海灘。

 

近來真的感到好生氣,

對於某個她,我是有一定的在乎,

對於努力地去喜歡、愛護的一個人,

往往最傷害自己,真的好失望。

我不想有一天那種絕望大到連失去這個朋友我也不覺得可惜.......

或者,miyako說得對從來太緊張的只有我一個.......

 

朋友近來的確見少了,

昨晚難得跟十姐同JOANNE食飯,

都是說媽媽經,我不是媽媽,不過我感受到妳們的幸福。

或者最獨立的女孩子,

都總會有幾分鐘恨嫁既心。

 

不過最期待都係十四號的三娘教子,哈哈。

  



發表時間:2009-10-31 05:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言