|
幸福不用尋 ---我手寫我心 2009 年 10 月 31 日 星期六 
今天換了新既日記版圖
很喜歡很喜歡現在的日記......
"幸福不用尋"
我係非常希望身邊既人都唔洗追尋幸福,
因為幸福就係身邊,,,,,,
其實有時日記都唔知道可以寫D咩東東,
每日都係返工、放工再返屋企,
又唔太想寫一些流水帳式既日記,
於是日記打少左,好可惜啊。
近排都在想......可以的話想儲多d錢,
於是咩都唔敢買(反正以前又買得太多)
不過還是想去旅行的,
十一月尾去菲律賓,去之前應該先要減肥,
話晒陽光與海灘。
近來真的感到好生氣,
對於某個她,我是有一定的在乎,
對於努力地去喜歡、愛護的一個人,
往往最傷害自己,真的好失望。
我不想有一天那種絕望大到連失去這個朋友我也不覺得可惜.......
或者,miyako說得對從來太緊張的只有我一個.......
朋友近來的確見少了,
昨晚難得跟十姐同JOANNE食飯,
都是說媽媽經,我不是媽媽,不過我感受到妳們的幸福。
或者最獨立的女孩子,
都總會有幾分鐘恨嫁既心。
不過最期待都係十四號的三娘教子,哈哈。
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|