十月的ocean park ---茶餘飯後大小事                                                   2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天
 
 

近排一直有睇朋友既日記,不過大家都好耐好耐無update,

有時覺得自己日記都無需要再打。

不過諗完又諗,始終覺得以後或者睇返而家,

會有一種好特別既感覺。

 

呢幾年都有去十月既ocean park,

不過唔同既係,今年係臨時決定去的。

再唔好似以前咁強迫自己一定要玩晒幾多個鬼屋,

好enjoy個氣氛就係lu!!!

 

    

今日去左馬灣,環境真係好靚,

因為時間趕,無影相,不過下次啦,下次會再去過......

 

發現呢個年紀既女仔,

聚係一齊,話題已經變左係計劃結婚、買樓,

記得兩年前仲係嘻嘻哈哈講男朋友講買衫,

忽然覺得自己心態老左好多,哈哈......

之但係我會記得自己始終只得二十二歲而已。

  



發表時間:2009-10-24 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言