我的金魚燈籠 ---他和她的事                                                   2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天
 
 

自從跟傻瓜拍拖之後,好多機會食pizza,

無法子,Uncle鍾意食。不過今次既pizza味道好好呢。

 

然後趕返屯門同昌昌食tea,好耐無去屯門果間cafe,

其實都幾掛住佢既New York cheese cake,不過今日無食。

同昌昌傾左好多,半個鐘其實真係唔夠。

或者大家大過左,有時候對某D事情睇法都變了。

不過始終見面,感覺仲係好好好好既朋友。

理想朋友應該係咁吧,唔見面都係好關心大家,

見到面就雞啄唔斷! 哈哈~

 

返屋企換個衫好趕咁出左金鐘同Autie、Uncle食飯,

有傻瓜既親戚,但傻瓜返工黎唔到,

第一次無佢係身邊而同佢地屋企人食飯,

好彩有野傾,覺得大家都對我好好呢。

 

食完飯接傻瓜收工,講大話係唔乖。

以後只准你講大話係為左令我開心,其他都唔可以。

金魚燈籠好靚,好鍾意啊!

  

  



發表時間:2009-10-03 02:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言