過了•還要過.... ---我手寫我心                                                   2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天
 
 

近呢個星期都係放工去醫院,

去完醫院返屋企睇"宮心計",做家務。

忽然覺得自己好"阿信"。

 

亦因為頻頻撲撲,脾氣有史以黎最差最差(應該係掛!!!!哈哈)

個人長期處於咩都睇唔過眼既狀態。

我知道媽mi講得好岩,

我脾氣臭四到死,除左屋企人睇怕只有你頂得順我(雖然你偶然會反抗)

好喜歡冬天同你一齊,暖笠笠咁.....

雖然咁耐,不過有時都依舊唔習慣有個人訓係身邊,

成日想掙脫你抱抱自己一個人訓,

到半夜醒左又要痴住你要你攬住我訓,結果,,,,,,,,,好似大家都訓得唔好。

 

昨晚一家人跟禧禧過生日,少了爸爸。

有時覺得雖然好恨爸爸,可是當見到佢而家既樣子,

又好心痛,覺得嬲唔落。

但anyway昨晚算係比較歡欣既一日lu。

  



發表時間:2009-11-11 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言