OUTBACK遲來的生日餐 ---陪著我走                                                   2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天
 
 

爸爸的情況算穩定左,只要報告無事就可以了。

有時覺得主安排的,真的好特別•

當以為家嘈屋閉就已經係最差既情況下,爸爸就生病了。

不過又好似因為呢個病,屋企既情況又好似改善左〝

雖然我唔可以肯定爸爸出院後會唔到又故態復萌,

但我知道一定會有最合適既安排。

 

公司新SYSTEM下星期就上喇,

有D擔心,因為唔想阻住時間收工呢。

於是今日出左去十姐既分行睇下,希望我既分行裝既時候好似今日咁順利。

 

因為出左荃灣就約左熊先生既生日晚餐假OUTBACK舉行,

超飽。。。

個黑糖麵包好好食啊^^

傾下計,交換下近況就已經好好。

到我結婚我一定會敲佢屋企門比帖AUTIE等佢催熊生婚的。哈哈.....

---------------------------------------

開始踏入極具紀念性既週期喇!!!!好忙啊!!!!

  



發表時間:2009-11-21 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言