忙忙忙 ---茶餘飯後大小事                                                   2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天
 
 

幾乎由十一月尾開始就未停過,

事實真的覺得自己有d體力透支。

十二月最後去了睇阿凡達,都唔錯,至少比一般3D電影效果好。

31號在他朋友家跟他的朋友BBQ

然後一週年也選擇簡單平淡的過.....

一年了,有時真的覺得不如最初滿日記也甜甜蜜蜜

但的確地,已經像家人,

有時枕邊無左他很不習慣。

 

近來都忙著考試,重申地有份PAPER係手,

感覺踏實左很多。

雖然工作上近排發生左很多不如意既地方,

甚至哭過、罵過.....

之但係當收拾心情,好好溫習,

然後考到好成績,很快樂!

很像以前讀書最快樂的時候。

那段日子.....應該最懷念.......

  



發表時間:2010-01-08 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言