|
感覺好幸福 ---茶餘飯後大小事 2008 年 12 月 6 日 星期六 
今日雖然無返教會(我真係隻死懶豬)
不過一起身就聽到屋企樓下有人報佳音,
覺得一覺訓醒就有人祝福自己既感覺好好,比起電話嘈醒好好多。
然後食完個好好味既lunch,就同呀雪出左荔枝角
我向夢想出發呢(雖然十劃都未有一撇)不過感覺真係好充實,
好似一直以來,唔知為咩去返而家份工,
而家反而知道返工係為左咩,哈哈!!
由荔枝角行去旺角,
行到我腳都痛,但發生太多又危險又大頭蝦既事件,
我雖然買多幾份意外保險嗎﹖
近排非常愛買飾物,星期5同左呀雪去左天水圍上次買野果間飾物店,
d野真係非常靚呢!

*感謝主,總覺得信靠祂之後我比之前看開了,
而且最重要的是我更快樂喇,又識到好多好好既朋友^^
想開心總要有犧牲 天天聽到這成人口吻
就算我開燈可以看書不可看真每顆心
寧願去鍛鍊我似身體哭過 戀愛流汗的感覺伴我
想解決了傷心又去愛一個人真的不太衛生
拿太多滿分 可惜相戀過程像比深海更深
捉摸不到的眼神偏跟我合襯
我沒書本指引 從來錯誤愛人
誰也想滿分 可惜找一個人絕對只靠幸運
每次愛過後除了後果都吸引
直至生活沒有傷痕 才會有十分
|
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|