今日係父親節,但係對我黎講,只係一個普普通通既6月15號~~我真係好羨慕人地既一家人,而我就只有家不成家!!人地如果離左婚,個爸爸都會俾d錢個媽媽,等媽媽有錢照顧個小朋友,但係我??我巳經幾年冇見過爸爸啦,我好掛住佢呀!!點解佢可能咁忍心唔要我???今日d人可以一家人開開心心咁出去玩,而我就要自己一個係屋企度喊,點解呀?????
仲有19日..
|| | ︴°〞你真的 .不能﹏愛我嗎。〞×╳