5月21日,朝早Mr MAK堂默書...佢比左10分鐘時間我地溫.0.不過就甘睇.有好多人都唔識~~~冇計啦.e家成個中二d人都心散哂,邊有人會溫書(除左d乖既同學).跟主到達達堂@o@ 佢係度教埋『法國大革命』最後個part 同埋開新既一課,不過佢上堂個陣,望主佢個平頭真係好想笑-.-(講下笑姐).....之後就小息.小息之後就係傳宗堂.又係最悶既一堂lu~~~跟主就到Drama堂-.-雙數既人就考試-_-.單數就唔知做咩!!.跟主午膳.之後就科學堂.上左實驗室做實驗.不過d人都係玩既姐.之後又到返達達堂.不過係上地理.唔係歷文.佢係度幫我地溫書.幫左我地好多.不過有4個人係度玩比人罰左起身...之後到第7堂.都冇咩好講.同平時一樣.都係甘嘈!
|