The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 3
累積人氣: 624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


中三開學接近一個月啦 分類: 未分類

各位2E既同學@@

你地好嗎^^

中三開始左一個月啦~

唔知大家慣唔慣

不過希望所有以前2E既人

係中三學業進步

(我係甘老套.唔好怪我^^)






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)


lUvM0n 於 2009-10-01 01:07 AM 發表:
甘您係幾多號丫;xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e個qooza係幾個人一齊開嫁......
Posted at 2009-10-04 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ms_lamxp 於 2009-09-29 10:52 PM 發表:
2E的確好好!好過我宜家既3E好多!
不過呢,你系邊個-3-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 講得岩丫-0- 3E的確冇2E甘好玩-v-'' 呢個Qooza代表2E的a_a''
Posted at 2009-09-30 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lUvM0n 於 2009-09-29 09:37 PM 發表:
2e 邊個軔得呀? -,-v
haaaa ;$ 多謝; 您知我係邊個?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然啦-[]- 3號仔麻xdd''
Posted at 2009-09-30 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lUvM0n 於 2009-09-29 07:25 PM 發表:
您係邊個?
我之前2e v_v但係我冇得升f.3喎點學業進步? xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係以前2e既一份子-v-''就算你冇得升中三都可以學業進步架麻@@''
Posted at 2009-09-29 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyuwa 於 2009-09-29 05:02 PM 發表:
me2^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1020 於 2009-09-28 08:49 PM 發表:
好掛住2E
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]