| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 中三開學接近一個月啦 |
分類: 未分類 |
各位2E既同學@@
你地好嗎^^
中三開始左一個月啦~
唔知大家慣唔慣
不過希望所有以前2E既人
係中三學業進步
(我係甘老套.唔好怪我^^)
|
|
|
lUvM0n 於 2009-10-01 01:07 AM 發表:
甘您係幾多號丫;xd
|
網主回覆
e個qooza係幾個人一齊開嫁...... Posted at 2009-10-04 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2E的確好好!好過我宜家既3E好多! 不過呢,你系邊個-3-?
|
網主回覆
講得岩丫-0- 3E的確冇2E甘好玩-v-'' 呢個Qooza代表2E的a_a'' Posted at 2009-09-30 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lUvM0n 於 2009-09-29 09:37 PM 發表:
2e 邊個軔得呀? -,-v haaaa ;$ 多謝; 您知我係邊個?
|
網主回覆
當然啦-[]- 3號仔麻xdd'' Posted at 2009-09-30 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lUvM0n 於 2009-09-29 07:25 PM 發表:
您係邊個? 我之前2e v_v但係我冇得升f.3喎點學業進步? xd
|
網主回覆
我係以前2e既一份子-v-''就算你冇得升中三都可以學業進步架麻@@'' Posted at 2009-09-29 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|