The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 3
累積人氣: 601
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


最後一日上課日>< 傷心 分類: 未分類

今日係最後一日既上課日.上星期五既堂...朝早.全班上英文...MAKMAK一入到黎就派野食~~
人人有份....講真.MAKMAK教2E英文真係好比心機..亦好錫2E...到最尾仲比Mr.been我地睇..跟主佢自己仲係度幫人做Oral
跟主到中文堂...真姐比份小測我地做....做左25分鐘..之後都唔知做左d咩lu~~小息之後,,,有達達堂..佢一入黎話仲有野未教哂
係度教埋考試要考既野...教完之後同我地班溫書...溫到甘上下就落堂...佢話幫我地補課~~~
之後電腦堂..最後一日要交個個短片..跟主傳宗就係度收錢(暑假作業d錢)..去到最尾好多同學都交左!!!跟主放午膳
午膳之後到科學堂....WY係度幫我地對作業...不過就算最尾一堂..我地都係甘嘈- -之後最尾一堂LA.中文堂..都係講下考試點溫書之類
今日放3點7..冇第7堂...成個中二學習生涯就去到呢度...超級唔捨得..聽日就考試la...2E同學們.加油!!
(之後既日誌會講下對2E學年既感想.歡迎留言!!)






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)


豬流感 於 2009-06-05 05:13 PM 發表:
你係邊個?!''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



;D 於 2009-06-04 06:02 PM 發表:
「MAKMAK教2E英文真係好比心機..亦好錫2E...」
同意(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]