今日又到星期一啦,,朝早上朱朱既宗教堂,,佢比犘西我地睇..,,睇左30分鐘,,跟主要我地做一篇讀後感,,要一版唔格行,,寫死我地/____\..好多人都係寫到一半就冇得寫..因為時間唔夠..,,好快就落堂,,跟主到PE堂,,女仔個邊李x雯冇返,,所以d女仔可以做個版野..男仔就落左去打籃球,,跟主到左小息,,有2個無聊人,,係度寫黑板,,係度話鄭x欣幾時生日同埋串佢,,好多人答嗲,之後到普通話堂,,真姐冇返,,正爆~~,,好多人係度做數..鬼死甘嘈- -
之後到MAKMAK堂,,佢教左一陣書之後,,就比Mr.been我地睇,,仲話玩一個遊戲,,睇下邊個唔笑.,,笑左既話要罰抄一個唔知咩既野- -,,跟主睇,,勁多人笑左,,包括Felix.enoch....等等,,陳x豪勁抵死,,去到最尾個一分鐘先比MAKMAK見到佢笑,,所以比人記低埋個名,,不過落左堂之後,,MAKMAK都冇罰D人,,只係要佢地講一句唔知咩既野,,,,之後就散水,,之到午膳唔多講,,下午又到中文堂,,真姐都仲未返黎,,又係代堂-0-,,跟主個個代堂既miss播一條片比我地睇,,d人係度爆笑,,
跟主到數學堂,,應該係話數學同英文分班,,超唔鋸囉,,上個星期五雙數上完數學,,但係今日又要上,,d人狂係度鬧牙sir,,其他都冇咩特別,,去到第7堂,,勁多人過位,,就係甘.2E又玩左成日..........
|