The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 6
累積人氣: 595
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


5月25日 無奈 分類: 未分類

今日又到星期一啦,,朝早上朱朱既宗教堂,,佢比犘西我地睇..,,睇左30分鐘,,跟主要我地做一篇讀後感,,要一版唔格行,,寫死我地/____\..好多人都係寫到一半就冇得寫..因為時間唔夠..,,好快就落堂,,跟主到PE堂,,女仔個邊李x雯冇返,,所以d女仔可以做個版野..男仔就落左去打籃球,,跟主到左小息,,有2個無聊人,,係度寫黑板,,係度話鄭x欣幾時生日同埋串佢,,好多人答嗲,之後到普通話堂,,真姐冇返,,正爆~~,,好多人係度做數..鬼死甘嘈- -

之後到MAKMAK堂,,佢教左一陣書之後,,就比Mr.been我地睇,,仲話玩一個遊戲,,睇下邊個唔笑.,,笑左既話要罰抄一個唔知咩既野- -,,跟主睇,,勁多人笑左,,包括Felix.enoch....等等,,陳x豪勁抵死,,去到最尾個一分鐘先比MAKMAK見到佢笑,,所以比人記低埋個名,,不過落左堂之後,,MAKMAK都冇罰D人,,只係要佢地講一句唔知咩既野,,,,之後就散水,,之到午膳唔多講,,下午又到中文堂,,真姐都仲未返黎,,又係代堂-0-,,跟主個個代堂既miss播一條片比我地睇,,d人係度爆笑,,

跟主到數學堂,,應該係話數學同英文分班,,超唔鋸囉,,上個星期五雙數上完數學,,但係今日又要上,,d人狂係度鬧牙sir,,其他都冇咩特別,,去到第7堂,,勁多人過位,,就係甘.2E又玩左成日..........






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)


豬流感 於 2009-05-26 06:16 PM 發表:
沈傳宗老師- -玩野?!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



沈傳宗老師敬上 於 2009-05-26 05:02 PM 發表:
我既好學生
好無聊呀~
個日誌好悶呀
邊個打嫁
識唔識隔行嫁 ??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我既[[好老師]]
個日誌悶咩?!
你講到咁悶,,
不如,,你打一個好有趣既比我睇呀?!
邊個打?!
問得好,,我打嫁
我唔係幾識隔行
你教下我呀
 
 
 
 
Posted at 2009-05-26 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]