The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 26 日  星期二   雨天


5月26日 分類: 未分類

今日星期二.不過上星期五既堂...朝早落毛毛雨..


跟主唔洗上週會(唔知係咪呢個原因).但係要去電腦室做問卷..
黎黎去去都係問個d野..悶爆..

之後到中文堂.
真姐未黎之前.余x彥.梁x華.陳x琛 係度玩.甘岩真姐黎到.比佢見到
佢地就係甘比人罰企~~跟主又唔知咩事.余x彥同陳x琛比人拉左落去黑房
中文堂要我地作文.真姐係度解釋.話下午個堂要做哂佢....

跟主就到小息
小息之後到達達既歷文堂.佢到最尾又話一定比5分鐘我地休息.點知都係冇
佢仲係度賴個鐘.仲搵到個『平氏定理』:唔好得罪女人~~
 

之後到電腦堂..d人都係好專心甘做個影片.不過做到好悶..
午膳都係唔多講啦..

下午科學堂.一開始.沈x宗又係度
仲話 如果係實驗室玩會加倍罰甘話
跟主WY(詠恩)上堂la.佢係度問問題.跟主就選人.d人係度狂玩鄭x欣.幾過癮- -
之後個半堂上左實驗室.做實驗.d人同平時一樣.都係『玩』
幾乎冇乜人理WY..

之後又到中文堂.成班係度作文.個氣氛唔同哂~~~
到第7堂.都唔算悶既.d人狂係度串沈x宗同梁x鍵- -超好玩..






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]