今日朝早要集隊..但係今日8點20分就上返課室.平時係8點30分先上
上到去係傳宗堂..佢叫我地做個份數學溫習工作紙..好彩佢都有d良心~比d人過位問數@o@
雖然個課堂好嘈.不過我相信d同學係學到野既!!.
之後到MAKMAK堂.佢派哂d考試範圍我地.仲講解埋~~very gd~
小息之後..係中文同英文Drama既分班~~跟主就到視藝堂.林x玲叫我地做四格漫畫
咩話要用一點透視同二點透視喎~~麻鬼煩~~不過超搞笑既係.個個拼貼畫.男仔得劉x進有交
其他男仔全部冇交~~笑哂^____^仲話要今個星期五全部男仔要交返比佢wOw..唔係既話冇分
傻既!!我諗d男仔彩佢都傻-v-'' 跟主到午膳.都係個句.唔多講la~~
之後到歷文堂.達達係度教書喇~~但係成日比林x豫串@_@好糗- -.去到就黎落堂個陣
發生左一件事.....3-4行個d女仔唔知咩事係度傳yes........(好似)
跟主達達話如果唔交出黎既話.要全班搜書包- - 跟主霍x怡交左出去.仲係度出賣朋友~
報串比達達聽鄭x雅都有份~~勁狗~_~跟主傳宗又冇啦啦殺到,之後件事就比佢處理
之後到DT同家政分班....只係知上緊DT個陣.鄭x雅落左黎..見到佢眼濕濕~~
我地班可能遲d又多個人比人排斥la~~~
|