The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


5月27日 忿怒 分類: 未分類

今日朝早要集隊..但係今日8點20分就上返課室.平時係8點30分先上
上到去係傳宗堂..佢叫我地做個份數學溫習工作紙..好彩佢都有d良心~比d人過位問數@o@
雖然個課堂好嘈.不過我相信d同學係學到野既!!.
之後到MAKMAK堂.佢派哂d考試範圍我地.仲講解埋~~very gd~
小息之後..係中文同英文Drama既分班~~跟主就到視藝堂.林x玲叫我地做四格漫畫
咩話要用一點透視同二點透視喎~~麻鬼煩~~不過超搞笑既係.個個拼貼畫.男仔得劉x進有交
其他男仔全部冇交~~笑哂^____^仲話要今個星期五全部男仔要交返比佢wOw..唔係既話冇分
傻既!!我諗d男仔彩佢都傻-v-''  跟主到午膳.都係個句.唔多講la~~
之後到歷文堂.達達係度教書喇~~但係成日比林x豫串@_@好糗- -.去到就黎落堂個陣
發生左一件事.....3-4行個d女仔唔知咩事係度傳yes........(好似)
跟主達達話如果唔交出黎既話.要全班搜書包- - 跟主霍x怡交左出去.仲係度出賣朋友~
報串比達達聽鄭x雅都有份~~勁狗~_~跟主傳宗又冇啦啦殺到,之後件事就比佢處理
之後到DT同家政分班....只係知上緊DT個陣.鄭x雅落左黎..見到佢眼濕濕~~
我地班可能遲d又多個人比人排斥la~~~






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)


yaya_nga 於 2009-05-27 11:26 PM 發表:
同XXX絕交
從此我係2e班最fd是陳米善
應該話本身就係最fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 算啦.咪當一件事睇清楚一個人~~仲有唔好甘傷心la~  by:豬流感=]''
Posted at 2009-05-28 10:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yaya_nga 於 2009-05-27 11:22 PM 發表:
得尻閑上佢d堂傳YeS丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yaya_nga 於 2009-05-27 11:19 PM 發表:
妖..叫個平頭曾賤格行開d啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]