The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 6
累積人氣: 620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


仲有3日考試!! 愉快 分類: 未分類


6月1日.距離考試仲有3日..一朝早,李x雯派左張紙.有關整班刊.叫d同學比意見.放學個陣收
朱朱既宗教堂.已經係最後一堂..一開始佢講埋d好爛既野
好似唔捨得2E甘=]'冇聊.之後佢講講下野.冇啦啦轉去講『援交』.不過佢除左講呢d野- -都冇乜好講...
就係甘.講左大半堂.不過我覺得佢係想教育我地姐~_~''去到最尾.收左本『英雄故事』
之後就到PE堂.女仔個邊應該冇咩特別事.但係男仔有.強哥叫d男仔去換短褲個陣
溫x銘直沖入廁所.一開始d人以為佢爆石(大便).跟主出左去上堂.之後落堂個陣.問佢咩事
佢答係廁所趴左街- -搞到成條褲濕左.之後小息.小息之後佢都仲未乾.之後普通話堂.
真姐叫我地做個份補充練習..做文言文.佢識我唔識佢!!做到落堂~~~~~~~~之後英文堂
MAKMAK一開波劃左個表.話邊個嘈留lunch.佢就同d同學做英文Oral練習..之後好多人講野.釘左- -
到左落堂個陣.比人寫左出面個d要留底.本身溫x銘唔洗...但係落堂個陣衰講野.比人記左.但係仲好笑既係
溫x銘比人記左之後.吳x榮係度爆笑.又比MAKMAK記埋...不過最尾都係留左2分鐘就落左去食飯.成個朝早冇冷氣日好慘牙~~
跟主午膳1點30分左右.傳宗入左黎班房..跟主鄧x而偷影左佢.之後比佢發現.鬧左勁耐....之後講埋比真姐知..到真姐鬧..
鬧完上中文堂.真姐都係叫我地做個份補充練習...佢問林x豫.但係林x豫唔識.又唔查.搞到比真姐罰左要上去圖書館查.好慘~
之後係度解釋文言文點做.直到落堂.之後到數學堂.成班一齊上.上上下堂.d人狂話好臭.冇計啦.全因溫x冠xD''
之後傳宗話唔信...d人就叫佢去聞.跟主睇佢個樣都知勁臭- -..成堂係度做數..做到落堂
到左第7堂.李x雯叫同學收左個張紙.之後冇幾耐又放學~~~






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]