The best Of 2E
我們這一班-2E
twoEteam
暱稱: twoEteam
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平中F3 UT 下學期
聖誕快樂
中秋節喔''
中三開學接近一個月啦
最後一日上課日>&l...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 開心 分類: 未分類

6月2日.話甘快就到中二學期最後一個星期二.一朝早週會.係度上禮堂.一開波.沈x威同我地唱歌
唱左幾次之後.就吹雞叫埋其他老師一齊唱.唱左n次之後.就到唱校歌.唱完之後.就做一個『共創成長路』
係度播片回憶成個學年既野.....有d場面都幾好笑既=]''之後就到頒獎時間..好多識得既人上台~~恭喜哂
之後到中文堂....真姐係度教個本補充練習....教到最尾個陣.佢講起佢自己鄉下係邊,,之後甘岩撞到某某人一樣
之後d人唔信某某人都係.所以真姐就話佢講鄉下話.某某人翻譯..之後某某人講鄉下話..搞到好耐~~班d人係度笑.跟主落堂
小息之後...音樂堂.楊楊叫我地做200字既觀後感(不能說的秘密)佢狂係度比d影片我地睇.回憶返.跟主寫..最後一堂音樂堂.唔係幾捨得~~
去到最尾楊楊收返...之後數學堂..傳宗叫我地做溫習工作紙..比d人問數.佢都係度教數...比人過位-.-''
直至落堂之後午膳...午膳之後到WY既科學堂,,,,佢係度同我地班對作業....搞足成堂...之後到最尾MAKMAK既英文堂
佢比5分鐘我地溫默書.跟主就比10分鐘我地默.仲比左張生字紙我地做.仲話邊個最快做完有獎品wOw
跟主佢自己係度幫d同學做Oral prastice...做到落堂,,,之後到第7堂..傳宗入黎睇主我地.MAKMAK拉左30-38號d人落左去
好多女仔係度影相,之後d男仔又玩埋一份.係度爆影.影足成堂,出哂位...正!!之後就放學lu~~~






訪客留言 (返回 twoEteam 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]