- 琴晚 去左vk!ss屋企
- 之後走左去媽閣個公園玩 千秋**
- (仲細咩-.-') 我都係琴日先之媽閣有個公園
- 因為好耐好耐冇咩點出街
- 所以5知
- 仲比vk!ss笑=_=
- 之後挽挽下就返反去vk!ss屋企
- 跟住佢牙媽返左利
- 之後到到3點幾就返左屋企
- 返屋企個陣見到街9
- -_-
- 問我有mo証
- 我米話我出利買野炸bo.'
- (個陣我著到同出街買野差5多)
- 之後佢同佢間利個個講話我冇証
- 之後就走左啦我
- =33=
- 哈哈
- 返正我同vk!ss屋企格左一條街炸嘛
- 超快就返到屋企
- ''''''..'''''
|