- 聖誕節五系澳門 =(
- 22號度會同屋企人反鄉下 ;D
- 同嫲嫲過聖誕~ 我織左條脛巾比嫲嫲做聖誕禮物~
- 倒數前1,2日會反利架啦~ x)
- 天氣凍著多幾件3啦~放假先利病好想死架嘛xp
- 我諗都要反完鄉下反反利先再打到blog架啦
- 到時都過左聖誕lu~
- e+提早講la~
M3rry Christmas And Happy new Year ;)~!
- 各位baby放假玩得開心d啦~ v3v
- cm ~=] 講句聖誕快樂都好ar~