- 我舅父結婚 琴日[25號]去左飲
- 6點鐘個陣我牙媽佢地去先ga
- 因為我家姐仲未得
- 所以我,牙煙同牙彤就等埋我家姐6點半左右先去
- 因為怕咁遲去比人鬧
- 所以係我牙媽出去之前已經叫左佢比50蚊我地打的
- 咁我地就打的去左(萬豪軒)
- 我大舅父細舅父2個舅母都係度
- 我牙媽牙婆佢地就係度打麻雀
- 我同家姐佢地就叫 z 頭 化妝 咁啦
- 因為係我大家姐z頭先 但係牙煙又想整先
- 話點解要佢之後先整 跟住嘈左陣
- 跟住就冇野啦..
- 我家姐佢z完頭就同左志wing,表姐同埋牙彤打麻雀
- 牙煙z完頭就到我z
- 我z完之後 d姊妹出曬去影相
- 我就同牙煙係新娘房坐左陣去左搵志wing佢地
- 我同2個表妹(一個4歲,一個10歲)係度'玩'麻雀
- 大個個表妹話5比細個個表妹玩
- 細個個表妹係度喊
- 跟住同左佢去新娘房拿糖食
- 拿完我同家姐佢地出左去影相
- 影完佢地又返反入去打麻雀
- 仲有一個表妹冇利 感冒
- 跟住影曬相之後就'入籍'
- 之後就食一陣野走左出去影相又食下野咁
- 見到一個表哥 5記得左叫咩名
- 跟住食完野走啦
- 我牙媽比錢我,牙煙同埋我細佬搭巴士反屋企
- 冇啦
- 記得留cm 成日都5留 咁賤做乜!! 留下5會死掛!!
|