| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| 2009-11-15 |
分類: 未分類 |
- 琴日5記得打blog
- e+打返先-v-~
- 超lor琴日 e+都好涷
- 琴日10點幾起左身
- 12點左右crystal黎左我屋企
- 去到2點鐘度
- 佢就返左屋企la~
- 佢叫我3點鐘度去佢屋企
- 不過我話5去
- 因為真係真係好好好好好好好涷lor
- 5想出街 =]'
-
- 聽講美食節開左啦 bo~
- 哈哈
- 睇下有冇人約我去先-3-'
- 可能老媽子會同我去ga -v-
- haha @@
- cmcm!!~ @@
|
網主回覆
好牙 -v-! Posted at 2009-11-15 04:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈.....我m多個月冇睇個你個blog lu. 比個大大大cm你la.哈哈.... 最近過得好嗎
|
網主回覆
好好牙 ^_______^ Posted at 2009-11-15 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PaNnI 於 2009-11-15 03:11 AM 發表:
- 求其1個cm.
|
|
|